الاثنين، 21 نوفمبر 2011

وإحنا في الغيط

برضه لسه في الغيط

مازلنا في الغيط

زهقنا ولسه قاعدين في الغيط

محمود اخويا ومراته ولسه قاعدين برضه في الغيط

محمود اخويا قاعد برضه في الغيط

إحتفال إدارة نظم الجوده بالمقاولون العرب بعيد ميلاد وسام

وفقي قبل الدقن

حنين بنتي بتفكر

حنين في عجيبه بمرسي مطروح

حنين لسه قاعده في عجيبه

وتستمر حنين في عجيبه

منه الشقيه في عجيبه

منه برضه لسه قاعده في عجيبه

زهقتينا يامنه أنتي لسه قاعده في عجيبه!



أنا سبت الغيط وجيت أنا كمان عجيبه

أنا برضه لسه قاعد في عجيبه

منه وأنا لسه برضه في عجيبه

ومازلنا أنا ومنه في عجيبه

دلوقتي منه وحنين وأنا لسه برضه في عجيبه

ولسه قاعدين في عجيبه

مستمرين قاعدين في عجيبه

أنا لوحدي في عجيبه زهقت من منه وحنين

منه بتسوق العربيه

منه لسه بتسوق العربيه


حنين قاعده ورا في العربيه علشان مش بتعرف تسوق

أنا ومنه في البيت

منه لسه معايا في البيت

حنين بتحرس عربية بابا

حنين لسه واقفه جنب العربيه

لسه منه معايا في البيت

لسه حنين واقفه جنب العربيه

أنا براجع علي مشروع رشيد

حنين ماسكه العربيه من المرايا خايفه تطفش

لسه براجع علي رشيد لوحدي

والله تعبت من المراجعه علي مشروع رشيد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق